blää

jag suger på rubriker, det är världens grej att komma på de varje gång! Men iallafall idag blir det att sticka in till stan och träffa Omar, haha som jag inte behöver skriva det längre. Men aa för första gången är jag klar utan att behöva springa runt som en galen höna här hemma, rätt skönt! Så nu väntar vi typ bara på att Omar ska vakna och bli klart så ska vi börja röra på oss! :).

Annars idag blir det lungt, torka de EVIGA bajsblöjorna som jag går mig fullkomligt galen på! Gaah när ska tänderna titta ut? Så jag slipper torka MINST 3 bajsblöjor bara på morgonen, haha! :) Nej men nu ska jag sluta gnälla och gosa med Loke innan vi sticker iväg, ska även klä på han det sista kläderna också! Vart sjutton är våren? Så vi slipper alla dessa jäkla kläder varje eviga dag. Suck, men vad ska ni hitta på idag då? Händer det något speciellt just idag? :)


Loke klappar sig på huvudet för att han råka slå i det, han har ju så bråttom hela tiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback