söndag och fortfarande sjuk

Snor i mängder och en stackars bebis som inte alls mår bra. Herregud vilken förkylning både jag och Loke har åkt på, han vaknade för en timme sen ungefär och bara skrek pga att han inte får in tillräckligt med luft i lugnorna. 
Så idag blir en sängliggande dag för Loke, själv ska jag verkligen se till och få ordning på rummet som jag har lyckas stökat ner igen :)

Jag själv ska ge tillbaka syrrans dator, tvätta, påbörjan packningen & plocka undan i rummet. Sen ska jag försöka på ihop det med min header, ser lite ut som hej kom och hjälp mig ;). Ska kolla om min kära vän Erica, vill hjälpa mig med den. Hon är super duktig med sånt och har gjort flertal designer! :)

Men nu har Loke vaknat igen, så ska pussa på honom och ge honom lite mat! :). Det får bli mer bloggning under dagen när han sover, min älskade pojk bli frisk nu!

Puss & Kram


Kommentarer
Erica, 16 år och mamma! säger:

Klart att jag kan hjälpa dig med det vännen! :)

2011-10-16 | 21:46:21
Bloggadress: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback