Super pigg bebis!

Jag får väl säga godmorgon, då Loke är super pigg just nu och bara pratar något otroligt! Idag är det ingenting som händer, tror jag ska ta en promenad under dagen, men vi får se helt enkelt =). Kanske ska ringa över farmor eller fråga om vi kan åka till henne, känns som det va länge sen vi sågs.
Men annars blir det en lugn dag, för i veckan blir det troligvis full rulle. Har lovat en gammal kompis ifrån skolan att jag ska komma och hälsa på henne på skolan =). Sen kanske underbara J kommer ner till mig snart igen, hoppas! ;)
Nu ska jag dra på Loke en blöja och leka mes honom, Ciao! ;)

Kommentarer
Åse-17 år och mamma säger:

Jätte söt! hur gammal är sonen din? Kika gärna in på min blogg gabriellasmamma.devote.se

2011-10-31 | 22:18:15
Bloggadress: http://gabriellasmamma.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback