Morgon mys och veckan har gått fort

Idag gjorde vi morgon klockan halv åtta här hemma och nu sover lillplutten igen. Idag är det sista dagen hemma på en vecka, för imorn då drar vi rätt så tidigt :). Så idag blir det att städa ordning på rummet och fixa det sista så jag slipper komma hem till ett stökigt rumt, sen blir det att kolla att jag har med mig allt i väskan. Skulle åkt förbi syster för att hämta en jacka, men jag orkar verkligen inte det! Så jag får ta någon jag har här hemma, annars blir det en lugn dag :). Kanske beger mig ut med vagnen för en promenad, bara det inte börjar regna för då lär jag inte sätta ut foten ens.

Igår satt jag och pluggade matte, vet ni? Jag fixade först del kursen, är godkänd i den så jag ska fortsätta i den takten! :). Men nu kan jag ta det lugnt eftersom nästa del ska inte vara klar först 7 dec :)

Men nu ska jag ringa BVC, ciao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback