I don´t want to be somewhere else

Måndagen har passerat och oj så lycklig jag är för det, hatar att känna mig så himla fattig dagen innan pengarna rullar in på kontot :). Idag har vi inte gjort mycket alls, for till Lund på dagen med Erica och hennes kille Pontus! :). Måste bara påpeka att han är super trevlig, det lilla han pratar med mig ;). Men iaf vi åkte till Lund, Erica skulle göra en sak, sedan gick vi på babyproffsen eftersom Erica ville ha lika enkelt liv som jag har, när det kommer till att göra en flaska ersättning om man är ute och ränner på stan! :). Sen blev det hem och Emma kom över, så käkade vi och prata lite grann :)
Sen nu på kvällen gick vi till ICA, så onyttiga som vi är. Men nu senaste tiden har jag pillat på min bloggdesign som ni ser och vad tycker ni ? Jag är super nöjd, då jag har fixat det mesta själv fast med Ericas hjälp =). Loke sover i sin liggdel och har gjort det ett tag, jag ska strax lägg ner dator för kvällen. För imorn blir det IKEA och sen Malmö, pengarna rullar in på kontot imorn så det passar super bra! :). Tänkte för det mesta uppdatera att jag lever och att Loke mår super bra :). Vi trivs som sjutton här och det känns som om jag har känt dessa tjejer sen lekis ungefär, hur go som helst!! Jag nästan får tårar i ögonen att tänka på att vi ska hem på torsdag, men vi lär åka ner fler gånger och tjejerna får komma upp till Stockholm också, som det redan verkar vara planerat =).
Men nu har jag inge mer vettigt att säga, så jag stänger datorn för kvällen!
Godnatt

Kommentarer
Amzie,, mamma till Viggo - 110531 säger:

Vadå " eftersom Erica ville ha lika enkelt liv som jag har, när det kommer till att göra en flaska ersättning om man är ute och ränner på stan!"? Vad köpte hon?

2011-10-25 | 13:42:04
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/
Zarah - mamma till Oline och matte till mopsen Amadeus säger:

Vilken sötnos!

2011-10-27 | 17:13:10
Bloggadress: http://zaraholine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback