Flygplanet och ingen krasch!

Nu sitter jag och Loke troligtvis på flygplanet påväg till Malmö, förhoppningvis går det bra att flyga med min lilla prins. Jag lär väl kasta in ett mobil inlägg, när vi har landat! :). När vi har kommit fram till Malmös flygplats så ska vi bara ta oss till centralen för att möta Erica och Emma, men eftersom datorn inte hängde med så får ni leva med små mobil-inlägg tills jag kommer hem och då blir det en hel sammarfattning utav vår resa, dock blir det bara små inlägg lite då och då :).

Men ni får ha en underbar vecka, så hörs vi lite då och då :)!

Tingeling!! ;)

Kommentarer
ida säger:

vilken söt liten plutt du har! :) du är otroligt stark som valde att behålla honom. jag är 17 år och ska själv få en liten bebis snart, h*n är beräknad att komma den 24 november :) lika som det är för dig så har inte jag heller någon pappa med i bilden som det verkar i nuläget, han är lite osäker på vad han vill.. Dock hade inte jag något annat val än att faktiskt behålla barnet, för det hade gått för långt för att göra abort. Han vill att vi ska adoptera bort barnet, men det är ju faktiskt MITT barn, och bara för att man är ung så betyder inte det att man inte kan klara av att ta hand om ett barn. Att vara mamma är ingen ålder.. du är grym! kram

2011-10-23 | 20:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback