111018

Full fart hela dagen, men lite skrik fester :). Efter BVC så möte vi upp storesyster för att åka till Eurostop ("köpcentrum"), där vi gick igenom några affärer. Fick med mig hem lite grann till mig och en pyjamas till Loke, så jag avbokade det jag beställde hem ifrån Lindex, då jag sprang in och kolla på det live och usch va besviken jag hade blivit :).
Annars idag fick Loke sin vaccin och mammas stackars pojke, första sprutan sa han inget om utan bara tryckte till lite. Men andra sprutan, oj oj stackars pojke bara skrek! Men tydligen va den värre och sved, så nu på eftermiddagen har Loke haft lite skrikfest och inte velat va med riktigt. Men han har fått alvedon och nu sover han tryggt i sin mormors famn :).

Jag funderar på att packa resten så att det är klart, eller så tar jag det imorn. Är fruktansvärt trött efter att Loke vaknade klockan 6 imorse, så det blir troligvis lägg dags tidigt ikväll :).
Imorn blir det även att hjälpa mamma att rensa kläder, för ack så mycket kläder vi har i detta hus :).

Men ni får ha en suuper bra tisdag kväll för det ska jag ha! :)



Vi myser till denna kväll med några cupcakes! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback