111016 - envisa kväll

Loke har precis ätit klart och har somnat om igen bredvid mig, jag sitter och kollar runt på internet pratar med mammor på facebook. Fördriver denna envisa kväll som aldrig vill ta slut, jag vill ha måndag och en frisk son :). Loke börjar låta bättre med förkylningen så förhoppningvis blir det BVC imorn och vaccin, då drar jag troligvis med mig mamma till BVC för att fika med henne! :) Jag vet inte vad jag ska blogga om riktigt, allting har ju sina rutiner. Men funderar på att blogga om allt möjligt, inte bara inriktat mot barn och bajsblöjor utan även andra saker, som känslor och sånt! :) Vad vill ni läsa om här i bloggen? Ge mig lite tips, videoinlägg kan ni dock glömma då jag HATAR det ;).

Funderar på att fördriva resten av kvällen med att klicka hem kläder ifrån H&M till mig och Loke, ja jag älskar att slösa pengar eller så sparar jag pengarna ner till Lund så att jag har lite att slösa där nere :). Ska bli himla mysigt att åka ner till Lund, träffa alla underbara mammor och deras super söta barn! :). Jag kommer bo hos super gulliga Erica och hennes super söta son Alexander, ska bli himla kul :). Datorn kommer troligvis inte alls följa med, men kanske vi får se! Måste prata med mamma angående det, dock börjar mina kurser på måndag och vet inte riktigt om jag kan missa 10 dagar av studier. Så den kanske hänger med, något jag iaf vet som kommer hänga med är min urdåliga kamra :). Men Erica kommer nog ta en hel del bilder, så jag får sno bilderna av henne då. 
Ja vad ska jag mer skriva om nu då, har inge intressant att skriva. Kan berätta att jag har förbaskat ont i röven för tillfället, har suttit för länge i sängen! ;).
Nä nu ska jag glo på kläder och bränna lite mer pengar, brände dock lite över 800 idag igen ;), duktiga flickan! Man kan ju nästan tro att jag är rik, vilket kan inte är!! :)
Men kastar in ett inlägg sen och säger godnatt



I'm fighting for you<<3

Kommentarer
Erica, 16 år och mamma! säger:

Kan du inte visa vad du har klickat hem? :)

2011-10-17 | 22:52:19
Bloggadress: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback