Vilken natt

Denna natt har varit den värsta på länge, riktigt jobbig har den varit! Den har bestått av att trösta bebis nästan varannan timme, vilket jag har varvat med att göra flaska mat ibland också. Sen har jag även hunnit kollat på tv under tiden, kollade på the mentalist klockan tre inatt. Annars så har jag nästan gråtit över att behöva kliva upp ur min varma säng, men klockan 8 imorse gav jag upp och klev upp ur sängen! :)
Men nu är jag helt slut, kroppen värker och huvudet känns som det ska sprängas i små bitar! Skulle helst vilja krypa ner i sängen och bara sova, men har miljoner saker som ska göras innan kvällen. Måste packa ner det sista och städa utan det sista, eftersom jag och Loke åker imorgon bitti. Lite skrämmande faktiskt, men det ska bli kul :)
Sen ikväll blir det förmodligen att rida med syster eller så får Lovis vila idag, vi får se hur det blir med det hela. Just nu sover Loke och jag ska passa på att ta hand om det sista, för han är inte så jätte sammarbetsvillig efter en dålig natt sömn :). Men det är kanska förståligt, men annars har jag inte så jätte mycket att berätta för er. Funderar på hur jag ska göra med datorn, ska den med eller ska det få vara hemma? Tror nog den får stanna hemma och ni får lida med en kass uppdatering från imorn tills på måndag :). Jag lär väl kasta in några mobil-inlägg då och då, men annars kommer jag spendera största tiden med Joakim och reta honom fullt ut ;).
Men nu ska jag börja plocka ordning här hemma och dator kommer även dö snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback