Värdelöst inlägg!

Godmorgon, vet inte vad jag ska skriva riktigt! Jag och Loke har som vanligt nästan precis gjort morgon, och försöker nu få i han lite ersättning. Men han är inte ett dugg intresserad trots att det är 5 timmar sist han åt, suck!
Han brukar bli såhår på morgonen, eftersom han egentligen brukar äta gröt till frukosten och sen bara snutte lite ersättning innan han ska sova. Åh nu blev det en tråkig början på inlägget, men ja!
Jag ska strax hoppa upp hur sängen och börja fixa mig, sen blir det att göra ordning allting här hemma för sen blir det till stan. Ska fixa lite grejer och sen blir det luncha med Mamma och hennes gamla jobba kompis som väntar barn! :). Har inte träffat henne sen jag gick med Loke i magen, så det ska bli kul att träffa henne igen..
Ja, men godmorgon vilket värdelöst inlägg det blev! Jag är värdelös på att komma vad jag ska skriva om, men ja :).
Men nu blir det frukost och sen mot stan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback