Uppe för tuppen!

Där var den "sovmorgonen" slut, Loke vaknade och galskrek helt hysteriskt. Det gjorde antagligen väldigt ont i munnen, så jag offrade mitt finger så han fick bita på det. Självklart har han bitring som han ha, men nyvaken och fortfarande trött så hjälper inte den.

Vi har iallafall fått en del sömn, så vi ska nog klara av den här dagen eller rättare sagt jag ska nog klara av den här dagen! Ska ner till Märsta en snabbis och möta Mattias, måste ha tillbaka min gamla telefon och sen så ska jag passa på och handla. Jag har bestämt mig för att baka en tårta, jag vet att jag ska banta. Men jag har varit sugen på något bakverk i veckor nu, så jag ska passa på och baka en tårta idag. Det kommer vara helt värt det, funderar på en choklad tårta. Jag har lyckas gör en tårta förut och den blev super god! :) Så ikväll/eftermiddag slår jag på stort, dock är syster och mamma inte hemma. De ska nämligen på globen där det visas horse show, jag skulle följt med. Men eftersom jag skulle ha varit i Mora den här helgen, så fick systerdotter min biljett och jag kan ju inte ta tillbaka den bara för att jag är hemma nu. Sen så tror jag inte det hade spelat någon roll, eftersom Loke är som han är. Så kan ju inte han följa med, inte snällt mot honom. Tanken på att det slutar inte först 22 ikväll, han behöver sina små rutiner som han har! :).
Annars idag så ska jag flörta med pappa och försöka få upp min tv på väggen, sen blir det väl lite allmän städning här hemma. Loke hjälper till igenom att öpnna blöjan och kissa i sängen, duktig pojke! :)

Men nu ska jag ta min alldeles för trötta pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback