Torsdag kväll...

Efter ett stallmöte och mat i magen, så är jag rätt så lycklig. Förutom att jag helst vill ställa mig i duschen och ska faktiskt göra det här jag tänkt, men det får bli efter criminal minds.
Annars så blir det en tidig imorgon, för då bär det av hem till syster för frukost och sen blir det säkert julshopping. Har några få julklappar att köpa och sen blir säkert att lucha med syster och mamma, innan vi hämtar upp systerdotter för att åka hem :). Men vi får se vad morgondagen bjuder på, jag vet iallafall att jag måste stiga upp tidigt. Men duktig som jag varit har jag plockat ordning på rummet, samt tagit fram kläder till både mig och Loke för morgondagen, lite vuxenpoäng där till mig :).
I helgen ska jag även få arlset hur vagnen och faktskt ut och springa, känns som jag har legat på latsidan denna vecka. Vilket inte går för sig, ska även ta tag i att cykla på träningscyklen jag fått låna av storesyster. Ja jag måste verkligen ta tag i träningen, ska bli skönt!
Men i allt detta deppande om att jag måste ta tag i träningen, så kan jag berätta att jag har gått ner 3 kg på snart 3 veckor! :). Så jag har fått ner 1 kg i veckan, vilket är super bra enligt mig och det ska fortsätta i samma takt :).
Måste även apropå träning, hämta ut mina träning kläder som kom i måndags som fortfarande ligger på posten. De får hämtas och börja användas! :)
Men nu ska jag kolla klar på criminal minds och sedan duscha, sen blir läggdags tror jag! :)

Kommentarer
AMZIE ♥ mamma till Viggo säger:

det är bra, man ska inte gå ner för snabbt i vikt har jag lärt mig, inte för att jag vet varför just på studs men jag har iaf lärt mig det, haha :)

2011-11-24 | 22:36:51
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback