Tårar

För tillfället vill jag sätta mig i ett hörn, gråta och skrika hur mycket jag hatar mitt liv och killar för den delen!
Men jag sväljer gråten och flyter huvudet lite högre och visa mig stolthet, jag är sårad och förstörd denna kväll. Jag har blivit grundlurad och jag trodde på det hela tiden. Men iallafall jag ska skriva en klar text varför jag är upprörd och ledsen!
Imorn är det ju meningen att jag och Loke ska sticka iväg till Mora, men det hela är inställt. Jag har tyckte att han har varit konstig några dagar, men idag klämmer han ut sig att han skaffat en brud! Hallå har han glömt att jag varit intresserad av honom i evigheter? Men skitsamma jag lever mitt liv och jag ska skaffa mig ett förbannt bra liv utan honom. Vi må kanske behålla vänskapen, om han nu förlåter mig för att jag bad honom hoppad från en bro (känslorna tog över). Men jag grymt besviken på honom och jag skulle helst av allt vilja plåga honom lite grann. Men jag hoppas att hans tjej gör honom lycklig eller vänta det gör jag inte alls! Jag hoppas hon är en riktig subba mot honom och han sedan inser vilket misstag han gjorde idag och då ska jag skratta åt honom, för idag gjorde han världens misstag genom att såra mina känslor.

Ibland är kärleken bara skit, men som jag sa till en tjej idag "ta det lugnt, jag vet hur det känns jag har kämpat för samma kille i 5 år trots att han alltid valt andra för mig. Den rätta kommer komma en dag och då kommer du aldrig släppa taget" Det stämmer och hitta nu? Ännu en gång blev jag sårad av samma kille, så vet ni vad?
Nu ger jag upp denna kille och går vidare, det finns fler som mer värd mina tårar och kärlek :)
En dag kommer jag hitta min drömprins även om jag måste vänta länge, då ska jag göra det. För när jag väl hittar just han så kommer han att vara perfekt och jag kommer aldrig vilja släppa taget! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback