en tisdag kväll

Efter en lång och seg dag, så har jag äntligen placerat mig i sängen och pustar ut :). Idag har vi inte gjort något alls, gjorde ett försök till träning imorse, men mina knän strejka! Ska göra ett nytt försök imorn igen, sen ska jag även ta lite före bilder som jag ska visa er! Annars idag så hämtade syster mig för att åka till stallet, tog några varv på ridbanan. Men en tjock häst utan kondis på ridbanan är ingen idé, hon orkar inte bära sig själv i traven så hon typ snubblar sig fram. Så det är ingen mening och sen att skritta runt och runt i fler varv är ju super tråkigt, så det blev bara några varv :).

Men iaf slutat prata om hästen, efter stallet åkte jag och handla lite barnmat samt åt mamma och på samma gång hämtade jag ut mitt paket som kom idag, mina fina nya skor har nämligen kommit! :). Sen blev det en snabb vända till rosersberg och efter det mot pizzerian :). Men hör nu, jag struntade i pizzan sån jävla själv disciplin om ni frågar mig. Jag som alltid brukar falla för vad alla andra äter, åh så sjukt stolt över mig själv. Så istället för pizza tog jag mig en aktiv youghurt, fy va duktig jag känner mig! Men börjar bli lite smått orolig över min intag av kalorier eftersom jag slutat med pasta,ris,potatis och socker får jag inte i mig speciellt mycket kalorier.
På en dag ska jag äta 1200 kalorier om jag bantar, men idag har jag endast får i mig 580 kcal... Hmm kanske inte är så jätte bra, jag får trösta mig med att ta en joggning tur imorn när jag vaknar! :)..
Känner att mina inlägg tas över av hästar och träning, men jag kan lova er att jag har bytt en bajs blöja idag också och massvis med kissiga blöjor! :)
Men nu ska jag stänga av tvn och sova, imorn blir det stan med mamma som ska till doktorn! Vi ses i dimman vänner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback