Update om viktnedgången

Det är söndag, vilket betyder att jag ska uppdatera hur det går med min viktnedgång och som sagt så kan jag säga att jag är helt jävla fucking värdelös! Men imorn då jävlar drar vi igång på riktigt, jag lovar fan det!
Jag ska börja ut och springa, sen kör jag lite på en maskin här hemma och sen så imorn ska jag även ta mitt första riktiga ridpass på nästan ett år (förutom ett kortis för någon månad sen). Jag har nämligen blivit medryttare på en häst i stallet, så nu jäklar ska det byggas mage och kondis här för både mig och hästen. Eftersom både hon och jag är helt slöa ;).
Men jag kan säga att det här med diet för min del vettefan hur det ska gå. Men jag funderar på att dra igång en sopp-diet på 3-4 veckor eller något sånt och sen träna arslet av mig! ;). Men ska nog börja med det imorn och eftersom jag är mammaledig som kan jag bara vara enligt min syster och inte ha en massa "måsten" haha läskigt nog känns det som jag har massa måsten i mitt liv ;).
Men iaf diet grejen är kör och jag höll mig ifrån godis i 1 dag, duktig eller inte! Men imorn då jävlar gäller det, så önska mig lycka till! :)
Oj men visst, jag tackar inte nej till denna kropp!!
Jag fyller 17, skulle vilja fylla 18 så jag kan fixa min bröst som jag vill göra!!

Kommentarer
Amzie,, mamma till Viggo - 110531 säger:

Kom igen kom igen :) Kul med medryttare!

2011-11-07 | 13:03:51
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback