Underbar kväll

Först vill jag tacka min underbara pappa, som har satt upp min tv på väggen och Lokes fina tavla han fick av sin faster på dopet. Efter vi hade fixat mitt och Lokes rum, så var det dags för lite käk. Jag hade planer på att det skulle bli lasagne, men den va tydligen uppäten! Så tänkte jag "okej, men då kör vi på hamburgare med potatismos", men då var potatismoset slut! Så jäkla irriterande, så istället fick det bli ris med korvstroganoff! :). Det blev super gott, vi käkade framför "Gustavsson 3 trappor".
Loke var dock inte till någon större hjälp, utan han ville absolut inte sova och slocknade istället runt 20.45. Så han bör sova ett tag nu, dock har han fått någon slags hostar börjar jag tro. Men förhoppningsvis är det bara host för att han är torr i munnen, vill verkligen inte att han bli sjuk igen. Det var ju nämligen inte så länge sen han va sjuk, det räcker med tänderna för tillfället! :)
Jag själv sitter i min ensamhet och kollar på Beck lite grann samtidigt som jag kollar på facebook :). Jag ska strax stänga av datorn och mysa framför tv innan läggdags! :)
Imorn ska jag försöka få med min mamma till centrum så vi kan handla, jag vill nämligen baka lussebullar och pepparakakor, måste även passa på att baka pepparkakshus :).
Nä nu blir det mys framför tvn med massa ljustända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback