TRÖTTSAMT!

Jag har fått en anonym kommentar om en länkt till en barn doktor angående att Loke åker framåt vänd här är länken (http://www.newsmill.se/node/34947)
Har läst lite snabbt och det står blabla bla farligt hit och dit! Visst jag är ärlig jag va först emot att vända honom framåt, men det va antingen det eller att han kastar sig ur liggdelen pga att han sätter sig upp själv! Men om vi säger såhär, om jag hade haft tvillingar då, vad hade ni sagt då?! Det finns INGA tvilling vagnar som är vänd framåt förutom bugaboo och kostar sisådär 14.000eller en jäkla emmajunga som tar upp hela bussen själv. Så då hade det varit helt okej att jag haft en framåt vänd vagn, men ska jag berätta en ska? ;). Jag bara väntade på denna kommentar skulle komma att jag är en elak mamma som vänder min son framåt! Men om det nu skulle vara dåligt för barnet att åka framåt vänd utan att kunna vända sittdelen, så skulle de inte få tillverkas men tänk DET GÖR DE!!!
Det står även att barnet blir stressat, sover mindre. Vilket skämt, Loke sover precis lika mycket som han gjorde i sittdelen och han är inte ett dugg stressad utan är cool lugn och leker istället med sina små leksaker!
Så om min son skulle må dåligt utav att åka framåt vänd så skulle jag nog märka av det och då skulle inte heller de barnvagnarna få tillverkas!
Och nästan gång kan du skriva ditt namn, patetiska människa som måste vara anonym!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback