Trött mamma

Vad sjutton gör jag vaken nu? Ja det undrar jag också i mellan åt, men sitter med och kollar runt lite på internet. Skriver svar på tal till en bitterfitta bara för hon inte gillar ungamammor, fuck you säger jag bara jag gillar inte dig heller. Och nej jag tänker inte länka till henne så att hon sedan kan gotta sig i mera läsare på bloggen, är smartare än så :).
Annars har vi inte gjort så mycket, duschat och tagit det lugnt. Ska strax sova för imorn blir det in mot stan, inget annat roligt. Känner mig lite halv deppig, jäkla kille!
Men aa har inge vettigt att skriva, är super trött så jag ska sova nu! :)
Godnatt! ;)

Kommentarer
Joella säger:

snälla länka! tonårsmammor är ju väldigt omdebatterat och ifrågasatt.... tycker inte du ska döma henne

2011-11-09 | 03:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback