Trixa o fixa

Efter ännu en halv dag med trix och fix med bloggen, så är jag ÄNTLIGEN klar! Jag är nöjd framöver iallfall, det ända som ska fixas nu är en bättre header och en profil bild. Sen är bloggen klar helt, vad tycker ni? Duger den ? :)
Jag måste även passa på och tacka Erica, hon är utom räckhåll fantastisk när det kommer till bloggdesigner! Hon har fått hjälpt mig lite smått, då mina kunskaper är lika med noll och photoshop vill inte samarbeta med mig och det ville det fortfarande inte göra. Men tack Erica för häjlpen! :)

Annars idag så åkte vi till syster tidigt imorse, så det blev frukost hemma hos henne. Sen åkte vi till Farsta eftersom det är snart jul och det är dags för lite julhandel. Kan dock påpeka att jag fick pengarna på kontot idag, det är redan slut.. Suck på att det ska vara så dyrt att köpa julklappar till alla, men har iaf bara 4 st kvar att köpa till. Sen är det klart för detta år, så det känns skönt! :). Köpte även en lite julklapp till mig själv också, eftersom jag är en sån extremt duktig mamma :).
Funderar på att sätta mig och fixa headern, men vet inte om jag orkar ikväll! Kanske fixar den så det bara är att ladda upp den imorn eller nånting sånt :). Imorgon skulle jag och Loke egentligen träffa lite andra mammor med deras barn inne i stan, men det verkar ha blivit inställd! :) Så jag får roa mig med att börja packa för resan till Mora, det är ju snart bara 5 dagar kvar. Haha lite halv läskigt att åka efter Joakim har en förmåga att "glömma bort" att t.ex ringa, haha märks om han glömmer bort oss på Moras tågstation! ;). Nä slut snackat om det, jag måste nog ringa Oliver så jag har en "säkerhetslina" ifall något går snett :)
Men nu ska jag sätta mig och trixa med en header och hoppas på att den blir bra :)
Ha en trevlig fredag kväll, den lilla tiden som är kvar! ;)



Dålig bild jag vet, skyller på mörkret! Men detta va min lilla julklapp till mig själv, ett smyckeshängare från Indiska 249:- :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback