Tisdag

Ledsen för att det inte blev något mer inlägg igår, men jag ställde mig och bakade en cheesecake till min syster kompis som sagt. Sen orkade jag bara inte bloggar igår, sen idag så for vi till Emma (kompisen) imorse vid 7 tiden för frukost hos henne. Sen åkte vi till IKEA och jag fick med mig två ramar hem samt en matta som min vagn ska stå på:).
Syster och mamma for till stallet för att fixa där, men min kära son har åkt på en helvetes förkylning och är lite extra gnällig så de släppte av oss hemma. Så vi tog en tupplur tills halv 3 och från dess har vi busat och städat rummet, Loke ligger för tillfället bredvid mig och är nakenfis, men han börjar gnälla. Så ska gå och göra en flaska till honom, så får det blir mer uppdatering när han sover igen! :).
Ska även skicka in före och efter bilder på rummet, ingen stor skillnad men lite grann :). Men gör det via mobilen strax
Hörs ikväll igen, Ciao ;)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback