Svar på tal

AmandaHarde om Promenad mot stallet!:

sv; Tack detsamma! Ta inte detta kränkande, alltför personligt eller liknande, men är det inte tufft att hantera en liten när man är så ung? kram!

Svar:
Jag får börja med att tacka så mycket och jag tar det inte personligt! :)
Men som svar på din fråga, jo det är tufft att ta hand om en liten när man själv är ung. Men det är det bästa valet jag har gjort i hela mitt liv! :). Jag ångrar absolut ingenting och han är helt underbar min lilla prins :).
Men det är många gånger jag frågar mig själv hur sjutton jag ska orka, men det är bara bita ihop. :)

Kommentarer
eemijji - 16 o blivande mamma säger:

haha du gör också sådär.. skriver ut folks mailadresser, när det står att den inte kommer publiceras när man skriver en kommentar! :p

Har påpekat det på några andra bloggar med, vissa kanske tar illa upp som vill hålla sin mail lite för sig själv :)

ta inte illa upp för jag säger det, det kanske bara är nått du inte tänker på :)

2011-11-20 | 00:22:05
Bloggadress: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback