Sliten.se

Ännu en tidig imorn här hemma, jag börjar vänja mig. Men ibland undrar jag starkt varför just min bebis inte vill sova längre på morgonen, åtminstonde till klockan 8 på morgonen. Men icke sa nicke, klockan 6 verkar va ett jätte bra tid att kliva upp enligt Loke.. Puuh jag kommer vara utsliten innan jag har blivit 25 om vi ska fortsätta i den här takten, men han är nöjd iallafall. Loke ligger/halvsitter för sig själv bredvid mig som en liten nakenfis och kollar på disney channel, haha min lilla tv nörd! ;).
Men det är fasiken tur att jag fick ett söt och snäll son, annars hade jag aldrig gått med på att kliva upp såhär tidigt. Annars så ska jag snart ta sparka igång den här dagen med lite träning, dock känner jag att det krampar i hela magen av hunger så jag har sån jäkla stor lust att gå ut i köket och trycka i mig så mycket mat som möjligt! :)
Men nu ska vi inte vara såna, jag ska klä på mig och sätta på Loke en ny blöja. Så jag kan köra igång sen, men bloggar senare idag! :)

Kommentarer
moufieeh säger:

sv; haha den är inte min, provade den bara i en butik, om du bor i gbg ligger den i arkaden :)

annars har dom en hemsida, googla! :)

kram

2011-11-14 | 15:58:54
Bloggadress: http://moufieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback