Skåne - 111025

Denna dag i Skåne va planerad och den blev super lyckad! Jag, Erica, Emma och Patience skulle åka till Ikea, vilket vi gjorde. Erica hoppade dock av för att träffa sin pappa, så vi andra drog dit :). Vi käkade och hade det trevligt, sen va det hemgång. Men jag och Emma åkte in till Malmö för att vi skulle möt upp Erica fast det blev inte så.
Så vi gick runt själv och kollade runt lite grann, brände pengar på barnen som vanligt. Hade super trevligt med Emma och det hoppas jag att hon också hade :). Tillslut blev det hemgång när klockan närmade sig sju-tiden, men först gick vi till ICA som vanligt och vår bästa vän marabou chokladen fick följa med hem även denna gång :).
Jag skulle sovit hos Erica på kvällen, men det knasade så jag sov hos Emma :).
På kvällen blev det film mys, innan vi båda halv ;).
Min tvnörd till son! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback