Sen så vad de här med rubriker!?

Hur lätt kan det här vara att försöka blogga samtidigt som man försöker göra en 4,5 månaders bebis himla nöjd. Det är lite svårt, men jag försöker jag gör mitt bästa och ibland åker man på en sån här kallad bloggtorka! Jag lär ju återkomma med massvis med uppdateringar och härliga inlägg så fort jag insett vad sjutton jag ska skriva om!
Det är jäkla svårt, det va lättare när man väntade barn. Då kunde man kasta in ett inlägg om bebisen utveckling i magen så fort man körde fast, men nu ringer det bara error i mitt huvud jobbigt nog.
Men fick ett tips av en gammal "ovän"/vän som sa att jag kunde köra lite julklappas tips nu när det närmar sig julafton! :). Så tänkte kolla runt lite och se vad jag kan tipsa om, känner mig lite små värdelöst på sånt! Men man måste ju ge det ett försök innan man ger upp! =)
Men vad ska jag annars berätta om? Vad finns det att berätta om? Jag gör inte mer än att byter blöjor, mata Loke och "leker" med honom så gott det går :). Mer än så gör jag inte, jo kanske åker in till stan slösar pengar och fördriver dagarna i affärer! Haha jag måste skaffa mig en hobby under tiden Loke sover! :)
Men ska kolla runt lite på internet och se vad jag kan hitta för kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback