Occasionally tired after five hours of sleep

Underbara bebis som inte vill sova längre, jag älskar honom villkorslöst. Men jag skulle vilja få lite mer än 5 timmar sömn, men icke sa nicke! Tydligen fick jag inte sova längre när klockan slagit tio minuter över sex, så det va ju bara att kliva upp!
Så nu sitter vi här i sängen med disney channel, samtidigt som vi bloggar eller jag bloggar och Loke nyser på datorn..Jag börja tro att Loke inte gillar min dator, han ska nämligen alltid sparka på den med fötterna! :)
Strax är kl halv åtta, vilket betyder att vi kan väcka mamma för att äta frukost! :)
Loke får nämligen gröt på morgonen samtidigt som vi äter frukost, sen så får han även "smakportion" till lunch. Men ack så jäkla mycket han äter, kanske lite för mycket för att vara 4 månader. Men jag vill inte neka honom mat eftersom han gillar det! :)
Men nu ska vi smyga upp och väcka mamma samt syster min för lite frukost! Det blir mer uppdatering ikväll efter vi har haft vår hel del!
Känns som detta är jag just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback