Ny vecka och nya tag

Idag är det måndag, vilket betyder ny vecka och ny tag! Men idag har vi inte gjort så mycket, känner mig lite små sjuk och tror inte Loke är riktigt 100 idag.  Han har vaknat omvartannat och bara gnällt, så jag vet inte riktigt det har varit med honom idag. Men nu sover han tryggt i sin mormors famn och jag har tagit ett efter längtat fotbad som jag skulle ha gjort under graviditeten! :).
Ja vad ska jag mer skriva? Ska uppdatera bloppisen, har nämligen skickat iväg ett paket idag :)
Sen så ska jag väl inte göra så mycket mera, strax börjar den som dräper och det ska jag glo på, efter det blir det väl sängen antar jag! :)
Men jag ska ringa Joakim strax, åh min söta kille! ;)

Kommentarer
emilia - 16 o gravid. säger:

kan du inte göra färgen på texten i inlägget typ någon nyans mörkare.. jag måste antingen koncentrera mig väldigt för att se eller markera texten.. det kanske bara är jag som har dålig syn.. även om jag redan har glasögon, haha :)

2011-11-15 | 00:54:00
Bloggadress: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback