Nu ska det ske förändring, önska mig lycka till!

Jag har bestämt mig nu, för att jag ska lyckas! Jag ska gå ner i vikt och jag ger mig inte först jag har gått ner minst 20 kg. Och jo jag väger tillräckligt mycket för att jag ska kunna gå ner så mycket i vikt och bli "normal" viktig.
Jag testade detta förut och jag gick ner 3 kg på en vecka, så jag borde klara 20 kg på några månader. Men naturligt viss så vill jag helst av allt gå ner 30 kg och det är min långsiktiga mål, alltså till nästan sommar och för att vara exakt så ska jag gått ner 30 kg tills den 8 Juli 2012!
Jag är inte galen utan jag är trött på att vara "stor", inte så att jag ser fet ut. Men jag känner mig fet!
Jag startar på 79 kg, ja ni läste rätt jag väger 1 kg ifrån 80 KG! Jag tror min pappa väger runt 80 kg, så det skrämmer mig!
Men iaf jag startat på 79 kg och mitt mål är att väga 50 kg om 8 månader, tror ni jag fixar det? :)
Ni kommer få följa mig i min vikt ner gång och jag kommer uppdatera varje söndag om hur det går med träning, diet och om jag minskar något i vikt! För jag kommer aldrig att vara nöjd med min "mamma" kropp som man ska vara enligt de flesta. Jag har läst lite överallt där folk har kommenterar " vikten är ingenting, du har gåvan att kunna få barn så du behöver inte bry dig om du är lite överviktigt"  Så vadå, bara för jag kan få barn så kan jag gå runt och vara tjock, vilket bullshit! Nä jag ska bli smal nu och det finns inget som kan stoppa mig förut mig själv! :).
Jag kommer även att lägga upp lite diet tips och sånt, eftersom jag inte vill att min blogg bara ska handla om barn och massa barnsnack. Så gör det inget om det hamnar lite vikt snacka här i också =).
Jag är super taggad på att böjar, så jag ska strax fixa en ny kategori vid namn "viktnedgång" och sen kommer jag lägga upp ett "schema" för min träning, så nu är det allvar inget jäkla trams nu! Jag ska även prata med mamma och säga till henne att hon är mer än tillåten slå mig på fingrarna om jag ens tänker på godis och sånt! ;)
Träning jag kommer använda mig utav är: Zumba fitness, promenader, träningscykel och en tränings grej från tvins :). Sen funderar jag på att börja på gymmet och gå dit på kvällarna, måste bara kolla om det går för vissa har ju "åldersgräns" suck!
Men jag återkommer med lite mer inlägg senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback