Nattinlägg

Jo men godmorgon kanske jag ska säga, jag verkligen älskar att Loke har kommit in i perioden att han tänder ska börja titta upp. Så underbart att vakna varannan timme av en bebis som har jätte ont i munnen, allt jag kan göra är att trösta, bära och tycka synd om! Så det är vad jag roar mig med såhär dags på natten/morgonen, det va samma vissa igår. Det va därför ni inte fick speciell uppdatering, jag höll igång för fullt för att inte somna i soffan, vilket jag lyckades göra ändå men Loke i famnen!
Jag är fruktansvärt slut i hela kroppen och jag känner hur ögonen går i kors, men jag får väl tacka gudarna att Loke bara vaknar och  vill vara nära än att vaknar och skriker helt galet i flera timmar. Visst vaknar han och skriker, det gör ju ont såklart, stackars liten bebis! Men just nu verkar han hel nöjd med livet, ligger och pratar med sin napp som han samtidigt försöker stoppa i munnen. Han börjar bli riktigt duktig på det, min lilla pojke börjar bli stor! :)
Kan inte förstå att Loke blir 5 månader den 8:e, han har blivit så duktig på sistonde han sitter för sig själv helt och han börjar få igång motoriken riktigt bra när det gäller små pill. Han har hittat min näs-piercing och den är ju jätte intressant att pilla på, ungefär "mamma kan man ta den där saken där" och han lyckas! :)
Men nu måste jag ta min trötta bebis och försöka ge oss på båda lite mer sömn, som vi orkar med morgondagen också! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback