Lördag & ingen sovmorgon

Det är lördag och inte ens idag får jag sovmorgon, utan Loke tyckte det va helt okej att kliva upp redan halv 6 imorse :). Så nu sitter vi här och kollar på disney channel som vanligt, eftersom det inte finns något annat på tv. Men tror Loke börjar bli lite trött igen, får hoppas det iaf så vi får vila lite grann.
Idag blir det nog att ta sig till stallet och fixa allting där eftersom syster jobbar idag, drar nog med mig systerdotter när hon ändå är här :). Annars idag vet jag inte vad som händer, familjemys som vanligt. Det endas som står på min lista är att bada Loke, det behövs! Det blir nog en lugn dag idag, kanske ska börja packa lite grann. Men annars så ska vi bara ta det lugnt! :)
Imorn blir det dock mer fart, har lite saker att göra på eftermiddagen och sen så skulle nog Lokes pappa kommer förbi och hälsa på (suckar en aning) och jag kanske inte ritkigt är överlycklig över det! Men har skjutit på det någon vecka nu, så får väl bita ihop och träffa honom. Och nu är det av privata skäl varför jag inte vill träffa honom, så ni behöver inte kommentera att jag är elak. Men iaf han skulle komma över, så vi får väl se om han dyker upp. Så har han iaf träffat Loke innan vi sticker till Mora, så kan han inte säga något om det.
Men nu ska jag ta och försöka få Loke att sova ett tag till, bloggar senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback