Julpynt

Det har varit glest med inlägg idag, kanske för att jag har ägnat hela dagen åt att julpynta med mamma! Så nu är det juligt och mysigt hemma hos oss, jag har även välkomna julen i mitt rum. Har nämligen ställt upp lite jultomtar, väntar bara på lite adventsljusstakare nu :).
Loke har varit en toppen kille idag, som tog en lång sovstund på närmare 3.5 timme på dagen :). Det var otroligt skönt för både mig och Loke, jag fick lite gjort och han fick vila ut. Menas Loke sov passade jag på att göra lite julgrupper med blommor här hemma, som nu pryder våra jätte skåp pappa,syster och bror hämtade hem i lördags :)
Jag har även hjälpt mamma med att diska hennes finaste glas och ställt in de i ett av skåpen, det blev riktigt bra. Annars har vi inte gjort allt för mycket, imorn blir det troligtvis en hemmadag också men kanske en tripp till Centrum för lite handling :). Men på onsdag ska vi ha en lussebulle dejt med storasyter hemma hos henne, så det blir en tidig morgon till henne. Det ska bli super mysigt, älskar att baka nu framåt julen.
Apropå julen så betyder ju det julklappar vilket gnagger mig enormt inombords, men tar det i ett annat inlägg.
Ska ta Loke som har vaknat nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback