Jo, men hej dålig uppdatering!

Sorry för en usel uppdatering, och ni kommer skrattat för uppdatering har varit dålig.. Jag använde datorn i onsdag och sen dog den och jag har sen dess inte orkat sätta i laddaren ;). Haha si sådär lite lat, sen har jag inte haft tid då vi har varit uppe på lite äventyr! :)
I onsdag så va vi på BVC och sen handlade vi, fyfan va dyrt det är att leva ;). Men igår så va vi inne på Kungsholmen för att mamma skulle ta en snabb besök på sitt jobb och jag ville inte sitta hemma även fast vi är lite förkylda halvt som halvt. Så vi följde med, men attans plånboken borde ha stannat hemma efter att jag lyckats bränna 1300 på en dag, barn är dyra ;).
Jag ska visa er senare vad jag köpte, men som vanligt så va nästan allting till Loke!
Idag har vi inte gjort nånting, syster va här imorse och käkade frulle med oss. Sen somnade jag och Loke i soffan tillsammans, har även varit och testat Lokes sittdel till vagnen. Men eftersom min son är himla bortskämd är det roligare att jag bär på honom :).
Men jag ska strax fixa rummet tror jag, så det blir mer uppdatering sen och lite mer sammanhängade :)
Ciao

Kommentarer
Amanda Matanovic säger:

svar: Hahhaha, gör så. Kram! :D

2011-11-04 | 15:33:55
Bloggadress: http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback