Jag vet inte ens vad jag ska skriva här längre..

Ögonen går i kors och jag vill slita mig själv i stycken! När ska det här få ett slut? När ska jag få sova till 8 på morgonen utan att behöva vakna kl 4 av ett barn som vill ha mat, när ska det hända!?
Här hemma har vi återigen vaknar för denna dag och kan inte påstå att jag älskar min son speciellt mycket (skämt åsido) när han får för sig att vakna nu, jag är helt slut. Nästan så att jag skulle kunna gå och fråga om hon kan ta Loke så jag får vila lite grann. Men det lär inte hända, så jag får överleva ett tag till. Loke kanske somnar om jag har tur, vi får hoppas på det iaf =)
Men hur sover era barn på nätterna & hur gamla är de? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback