Jag är ett skämt!

Söndag vilket betyder uppdatering om min viktnedgång och så, men om jag ska vara ärlig så har jag nog inte rör mig ett gram ner i vikt ännu. Men igår beställde jag hem mina träningskor och kläder, så de bör komma i veckan! :). Men självklart så kommer jag dra igång redan imorgon! :). Har bestämt mig för att köra riktigt hård i 4 veckors tid nu, så i 4 veckor ska jag äta minnemalt med mat.
Från och med imorn så kommer jag äta såhär:
Frukost - ett kokt ägg och en hård macka
Lunch - Stadig lunch (kött, kycklig eller fisk, ev soppa)
Middag - Fil och flingor
Mellanmål : Äpple/banan
Så kommer mitt mat schema se ut i 4 veckors tid nu, sen blir det en extrem hård träning! :)
Ska börja träna zumba, sen blir det ut och jogga samt vår maskin från tvins.com, funderar även på att prata med mamma och pappa om vi kan ta upp och fixa vår tränings cykel :)
Jag är ett skämt när det gäller viktminskning, men nu jävlar jag ska bli en MILF! ;). Ska även be min mamma att ta kort på mig nu innan, så jag får se skillnad när jag har bantat bort allt jag vill banta bort! :) Så lovar jag att visa er mina innan och efterbilder, så nu jäklar slår vi på stort hörni!!! :)

Jag vill inte sluta såhär!

Kommentarer
emmeli säger:

haha fin bild!

2011-11-15 | 00:01:09
Bloggadress: http://emmelielind.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback