Fixat hemma

Efter en dag i stallet och efter att ha städat rummet, så kan jag slappan av! Vi åkte till stallet vid 2 idag och kom hem igen vid 18.30 nånting, då det har varit en hel dag i stallet vilket inte Loke va överrens med mig om. Så han va övertrött och inte alls så lycklig. Men nu sover han tryggt i SIN egna säng, stolt jag är för det! :). Bestämde mig redan när jag kom hem att jag skulle plocka ordning på rummet, för det va riktigt stökigt. Så sagt och gjort, så gav jag Loke mat och sen fick han ligga i sin säng och kolla på sin laban spelmobil tills han blev gnällig. Sen så var det bara att plocka upp honom och natta honom i famnen :). Sen bestämde jag mig för att han skulle sova i sin säng nu, så inatt får han nog sova där och jag kommer inte ge mig! Jag behöver sova för mig själv en natt, så han ska få sova där :). Han verkar inte ha något emot det just nu iallafall, vilket känns väldigt skönt :)
Annars så börjar beck om ungefär tio minuter som jag ska se med la familia, riktig mys söndag vilket behöver så här dags! :). Ska även försöka flörta med mamma till stan imorn om hon orkar, kanske luncha med henne och så innan jag sticker på torsdag! :). Ska även hinna packa ner det jag har plockat ut till Loke, sen är det bara mina kläder som ska plockas ut och packas ner :). Har även pratar med Oliver så jag har en nödlösning ifall det skulle knasa med Joakim, vilket jag absolut inte tror eller hoppas :)

Men nu ska jag ta en banan och kolla på beck, ha en trevlig söndag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback