Bloggtorka...

Ska det blir en vanligt godmorgon inlägg? Känns som om jag bara skriver det, tror jag åkt på lite bloggtorka! Vet inte vad jag ska skriva om längre, dagarna är ju som alltid lite sega och inget speciellt händer längre. För tillfället ligger Loke och sover i sängen, jag vet inte vad jag ska ta mig till! Händer inget speciellt idag, funderar på att stor städa rummet och kanske sticka till stallet sen för att rida lite på Lovis! :)

Men under dagen kan väl ni berätta vad ni vill läsa om i bloggen, så blir allt lite lättare :)
Men nu har min prins vaknat, så jag ska ta honom! =)

Kommentarer
Isabelle säger:

Hej, såg i ett svar på en kommentar att du pluggade på distans...Är det gymnasium som du då pluggar? Och Vilken skola? Försöker själv att hitta någon skola som jag kan läsa gymnasium distans på.

Kram

2011-11-15 | 23:09:16
Bloggadress: http://belllisungmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback