Återigen söndag

Känns som om veckorna springer iväg och att alla dagar försvinne i en enda dimma. Men iaf idag så har min syster och hennes barn varit här och min farmor har även varit här för att fira mig :). Vi åt super god mat och sen blev det fruktsallad till efterrätt och oj så gott det va och det satt underbart i magen! :)

Loke har sköt sig underbart idag och nu ligger han utslagen på soffan precis bredvid mig. Jag själv är super trött och vill helst bara sova, börjar känna mig sjuk och attans om jag ska ta och bli sjuk för då kommer jag börja gråta! Vill verkligen inte bli sjuk, så imorn ska jag trotsa mig själv och ta mig upp till min gamla skola för att hälsa på. Saknar mina fina vänner, så ska bli kul att träffa de =). Sen på tisdag funderar jag på att åka till syster och sova där, men kanske bara bli en fika med henne. Ville helst sova i min egna säng, ja jag är fortfarande är barnrumpa som är helt förälskad i min säng!
Jaja strunt i det nu, annars så ska jag göra allt för att få dessa dagar att gå! :)
För den 24 november så händer det en spännande en grej och fy va jag längtar!!!!
Så dagarna som är kvar ska jag för driva med att fika med andra unga mammor (förhoppningsvis) och storasyster min ;). Jag måste verkligen va sysselsatt hela tiden, vilket är en aning jobbigt.
Men ja hoppas ni är fattar detta osammanhängade inlägg, vet inte riktigt vad jag ska skriva mera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback