Ångest

Idag är det en sån här dag jag bara vill ska vara över, inte för att jag blev ett krossad av Joakim. Det är inte därför jag är ledsen eller kanske lite, men mest för att jag gick på alla hans falska ord. Slut pratat med honom, men idag är den en sådär dag där jag tettror att jag kan göra som jag vill.
Jag trycker i mig godis, dricker cola och äter onyttigt, hallå vafan hände? Ångest stiger mig över huvudet och ikväll blir det att göra sit ups, för att dämpa ångesten! Sen blir det hård träning resten av tiden fram tills julafton, nu ska det köras stenhårt! :)
Annars ikväll väntar ett avsnitt av greys anatomy (stavning?), bloggar senare! :)

Kommentarer
Sandra säger:

Det går bra med min graviditet, tack som frågar :) jobbigt med hypermesis bara men är så glad att jag äntligen har en medicin som fungerar. Mysigt att jag börjar känna bebis små buffar :) kram

2011-11-23 | 22:03:38
Bloggadress: http://sandramariamargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback