Feelings that never disappears<3

Du är en sån person som jag släppte in i mitt liv för jag visste att du kunde göra en ändring i mitt liv. Det värsta av allt är att du faktiskt gjorde det, du gjorde en stor förändring hos mig. Jag trodde inte på något innan jag träffade dig, jag trodde inte att äkta kärlek fanns och att det va bara löjligt att tro på sån.
Men när jag träffade dig, så hände det något inombords i mig.. Jag fick en konstig känsla i hela kroppen och den ville inte försvinna, vi pratade dag som kväll i sträck och varje gång vi la på så kändes det som en lättnad i kroppen. Men efter några dagar kunde jag inte släppa mina tankar på dig och du va den ända som sprang runt i mitt huvud, jag tappade kontroll på mitt liv och jag ville bara spendera varje dag med dig. Även fast jag var grymt feg i början och inte vågade vara med dig, kanske det va för din stil som du hade, när vi började prata eller så kanske det helt enkelt va för jag inte ville bli utnyttjad eller sårad igen. Men jag vet faktiskt inte varför jag släppte in dig så nära in på mitt liv, men insåg snart att det kanske va för att jag va kär i dig i smyg.
Jag va rätt elak i början och trodde du va konstig, men innerst inne så hade jag redan kollat in dig innan jag ens sa något till dig den där första gången. Du verkade spännande och du va inte som alla andra, precis sånt som jag gillar. Du va dig själv och du brydde dig nog inte så mycket om vad andra sa om dig, du va bara dig själv och du va nöjd med det. Det kanske va därför jag fastnade för dig, det kanske var därför jag ville se vad det kunde leda till om jag släppte in dig i mitt liv. Så jag gav det en chans efter ett tag, och jag ångrar det inte för en sekund.
Kommer aldrig någonsin kunna glömma i början, innan vi ens blev tillsammans, som vi höll på. Men jag ångrar det inte, jag tyckte verkligen om det och du fick mig att skratta och vara glad. Du tog fram den riktiga jag, det va spännande att vara med dig. Du tog fram en sida av mig som jag länge har gömt undan för folk runt omkring mig. Men för dig kunde jag visa mig själv och alla mina sjuka fantasier, jag vet inte riktigt varför jag lät det gå så långt. Men med dig började jag tro på kärleken igen, du fick mig att öppna upp mig.

Jag blev sådär riktigt galet kär i dig, och jag kunde inte längre kontrollera mig själv. Så det blev vi och jag blev nog världens lyckligaste tjej på denna jord. Allt kändes så himla underbart och det kändes verkligen som om jag gick på rosa moln med dig, du va en ängel från ovan som kom till mig. Jag va överlycklig att ha dig, men jag tror nog alla funderar på va jag såg hos dig, men ingen kommer se vad jag såg i dina ögon eller kände när du kramade om mig. Men med dig så va jag trygg, det kände jag på mig och jag kunde slappna av när du kramade om mig. Jag visste att du fanns där för mig och att du skulle skydda mig om det va något fel.
Men det började gå ut för oss och det förändrades mellan oss. Vi började bråka mer och mer, och det kändes som om vår kärlek hade tagit slut mellan oss.
Så det tog slut mellan oss och min värld rasade samman.. Jag trodde verkligen det skulle vara vi ett bra tag och att vi skulle vara lycklig länge tillsammans.

Det var ju du som fick mig att tro på kärleken, det va du som gjorde mig lycklig och det va du som fick mig att skratta och må bra om dagarna. Jag ville inte tro att det va slut mellan oss, och om sanningen ska fram, så vill jag fortfarande inte tro på det. För jag har insett nu att jag älskar dig mer än något annat på denna jord, jag kommer aldrig kunna glömma dig. Vi har gått igenom så mycket tillsammans och vi har otroligt fina minnen tillsammans.
Innerst inne vill jag bara att våra dagar med varandra ska fortsätta och att detta bara ska vara en sån där hemsk mardröm som jag snart vaknar upp ifrån. Men det är inte så det ligger till, du är inte min längre och det sårar mig!
Jag förlorade han som betydde mest för mig och jag kommer nog aldrig känna samma kärlek som jag gjorde till dig. Du är speciell och i mina ögon är du helt sjukt jäkla underbar! Jag ville fortfarande ha dig tillbaka och jag vill dela mitt liv med dig, så länge du vill dela ditt liv med mig!<3
Jag kommer aldrig kunna släppa mina känslor för dig, det spelar ingen roll vad som händer.

Mattias Aronsson - med dig är jag världens lyckligaste tjej, Jag Älskar Dig!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback