Ursäkta!

Förlåt för en dålig bloggning igår, men jag satsade på min uppsats igår kväll och även nu på morgonen! Nu är den äntligen klar, så ska lämna in den och nu börja plugga till två uppgifter som jag ska göra idag på lektion! Lagom kul att försöka hinna med allt :). Men jag fixar det nog, får vi hoppas. Men ni får ursäkta för en dåligt blogging, men det blir så när det är slutet av terminen och man måste bli klar med alla saker som man har missat eller inte gjort under läsåret :). Men jag tror jag har fixat det mesta, matten är väl rätt körd. Tack också vare att den riktig kärring har slarvat bort mina 3 prov som jag har gjort! Åh så irriterande, men får väl göra om de då. Men då ska jag fan ha godkänt!! Men nu vet ni iaf varför jag inte bloggade igår, men ni överlevde iaf :). Men det blir mer bloggning idag, så ni får läsa ikväll istället:).

Men nu ska jag klä på mig och dra till skolan!
Puss & Kram


Saknar dig min plutt!


Kommentarer
Mikaela säger:

Vacker bild! :)

2011-05-27 | 06:39:43
Bloggadress: http://krypis.blogg.se/
Maja säger:

fin bild

2011-05-27 | 06:40:48
Bloggadress: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback