Uppsatser,läxor, prov och en stressad gravid tjej!

Godmorgon, sitter i skolan och latar mig framför datorn. Jag borde skriva min engelska uppsats, men jag har ingen större lust med det! Dessutom vet jag inte riktigt hur jag ska skriva den ännu, måste fan börja bearbeta den. Ska lämna in den imorn, eftersom jag inte hann klart idag. Jag måste verkligen få den klar, har inte tid att sitta i dagar med den. Så under min håltimme som jag har idag, så ska jag försöka klart den om inte annat så ska jag påbörja den och sedan fixa klart resten hemma. Det är ju faktistk en hel del som ska skrivas och så, men jag får ge mig fan på att klara det så gör jag nog det också. Annars händer det inte ett skit, hela skolan luktar ko bajs, tack vare 3:orna som har roat sig med att lägga ko skit vid ytterdörrarna och sedan plastat in en del av skolan med plast och skrivt saker på plasten. Haha jag längtar tills jag får gå ut skolan och roa mig med sånt, kanske inte ko skit. Men något annat roligt, men det är om något år det =).

Jag har egentligen inte tid att sitta här, har ju fullt upp med saker som måste göras klart! Måste kolla med min lärare i engelska vad jag har för "prov" kvar att göra :). Ska försöka göra några imorgon, så det blir nattplugg ikväll alltså. Lagom kul att pappan till barnet ska komma också, fy vet inte hur jag ska hinna med allt som väntas! Men jag ska försöka, ska bara hinna andas i mellanåt också. För jag är jäkligt stressad och så just nu, men måste ge mig själv lite beröm över att jag orkar med skolan trots att jag är höggravid i nionde månaden =).

Men nu måste jag prata med min lärare, mycket tjat om uppsatser och läxor i det här inlägget. Men det är det som snurrar i mitt huvud just nu och det är just nu det som är det viktigaste :). Bloggningen blir bättre så fort jag kan slappna av lite grann med allt :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback