Trött med stor T

Hej hej! Vet inte riktigt hur jag ska börjar egentligen, jag är helt slut i kroppen och jag orkar knappt hålla ögonen öppna längre! Drog till skolan idag för en lektion och sedan för att åka till barnmorskan, som jag kom lite sen till!
Det är riktigt mycket just nu och jag mår bara piss, dessto mer jag tänker på hur mycket prov,läxor,inlämningsuppgifter och saker jag har i skolan. Det börjar bli för mycket just nu och jag blir så trött på det! Funderar starkt på att hoppa av skolan och bara vara hemma om dagarna för jag har ingen ork längre! Mina krafter har tagit slut och jag behöver vila upp mig, men jag hinner inte just nu! Skolan både stressar och pressar mig en hel del och jag vet att jag måste ta tag i skolan. Så ikväll ska jag köra stenhårt, ska fan plugga röven av mig!
Ska iväg med mamma och syster för att handla lite och sen när jag kommer hem igen, så ska jag börjar plugga!
Dock är det inte bara skolan som gör allt så jobbigt, det är runt omkring mig som det är struligt också. Jag vet inte riktigt vart jag har mig själv längre eller min "pojkvän" om han nu är det. Jag vet inte mycket längre, eller jo jag vet att jag är trött på att må dåligt och att jag bara vill att allt ska flyta på som vanligt utan några bekymmer.. Men det tar väl sin tid innan det lär hända för mig, hoppas bara allt blir som vanligt igen :).

Men nu ska jag gå och grubbla på mitt svenska arbete innan jag drar och handlar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback