Skolan igen..

Sitter i skolan idag igen, hade nationella prov i engelska. Men nu har jag slutat, dock tänkte jag trycka i mig lite mat för att sen dra in till mamma på jobbet :). Men vill inte komma in allt för tidigt till henne, då får jag bara springa runt i affärer, få förvärkar och bli kissnödig ! Så jag är hellre kvar i skolan ett tag, hinner umgås lite med Mattias också. Har ju ingen skola imorn, sen så får jag väl inte träffa honom på hela helgen, eftersom han ska träffa någon kompis (jag ogillar) av olika anledningar! Men jag måste låta killen ha ett liv, annars lär han väl springa. Men ska flörta med honom, så kanske han kommer till mig på lördag kväll eller så kanske jag får komma till honom :). Men vi ska inte hoppas för mycket, vad händer för er i helgen då?

Själv så har jag lite planer, ska åka och kolla på ett stall på lördag och på eftermiddagen blir det att åka till syster eftersom hennes kille fyller 35, så det blir att fira honom :). Annars så har jag väl stora planer på att plugga, men vi får väl se hur det blir med den saken! Ska fråga Mattias om jag får läna hans dator på fredag så jag kan skriva lite uppsatser :).

Men nu ska jag dra och äta lite grann, sen blir det in mot stan :).

Puss och Kram

Blir nya magbilder i helgen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback