No more!

Kastar in detta inlägg och sen blir det inge mer för ikväll, orkar inte riktigt! Det är fredag och Mattias är här som vanligt, det är kärlek det :). Fast jag tror nog han har somnat i soffan, attans vilken unge såna fall. Sover innan klockan 21, pinsamt ;). Men iaf, har varit i skolan och degat, fixade några saker på engelska och sen så har jag bara slappat. Hade bara engelska lektion, eftersom min mattelärare inte va där! Men sen drog jag in med Emelie och Emma till stan, skulle möta Emelies kille Hampus och mitt lilla troll där, efter de hade varit på teater med deras klass :). Sen så drog jag och Mattias hem till mig, så nu sitter vi här och degar som vanligt :). Det blir väl filmkväll med chips och dip, MUMS! :). Fast Mattias får inge om han somnar, så bäst att han är vaken nu.

Men iaf det är va min dag idag, imorn blir det hund utställning med syrran och Mattias i Vallentuna :).

Nu ska jag gå och kittla Mattias, puss & kram



Jag älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback