Mina milstolpar

Mina milstoplar är:

*Min systers dotter
*Påsken
*min andra syster häst får föl
*Jag går in i vecka 30
* Ultraljud den 20 Maj
* Jag går in i vecka 35
* Vår sålda häst får föl
*Sommarlovet kommer
* Pappa får sin nya bil
*Midsommar
*Dags för plutten att komma :)

Detta är mina milstolpar för graviditeten, snart får jag äntligen stryka över Ultraljudet som är nästa fredag :). Sen så går det nog fort, eller jag hoppas det iaf :). Vill bara spola fram tiden till den 12 Juli, men kommer säkert gå över tiden bara för att retas, elr så kommer han för tidigt för att retas lite mer :). Men hoppas det går bra och att han är frisk, på fredag nästa vecka är det ultraljud, hoppas att man får en bild med sig hem då också :).

Vi håller tummarna på att allt är bra med honom och att allt är som det ska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback