Ledig!

Det blir ett snabbt inlägg nu, är ledig idag. Har varit hos barnmorskan nu på morgonen, gick snabbt och enkelt! Idag blir det nog en hel dag med plugga och fixa klart de flesta resterna jag som har kvar innan sommarlovet, annars så ska jag nog ta det lugnt, kanske baka något gott till mig och mamma som också är hemma :).
Jag antar att alla andra är i skolan eller så jobbar ni väl som normala människor, jag är rätt glad över att jag är ledig idag och även imorn. För imorn väntas ett ultraljud på lilla killen min, är rätt nervös och spänd för vad de ska säga om honom, hoppas iaf att moderkakan har flyttat på sig.

Men nu ska jag gå ut med min syster mens hund och sen börjar plugga!
 Bloggar senare, Puss & Kram


Min prins i vecka 19, sista ultraljudet! Nu är han mycket större ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback