Jag lever!

Jag lever fortfarande, jag lovar! Dock så lider bloggningen, men det är super bra väder ute och jag spenderar hellre tid ut än inne framför datorn. Men kände att det va dags för ett inlägg här, så det blir en lite inlägg för idag :). Idag är jag ledig, super skönt! Sov länge och har bara tagit det lugnt hela dagen, dock ska jag ut eftermiddag/kväll. Behöver ut och röra på mig lite, så då bär det av till Uppsala, hoppas att värmen håller i sig länge ikväll =). Just nu gör jag nada, ska väl börjar göra mig i ordning :). Drar väl hemifrån runt halv fem eller något sånt, jag är ju inte sjuk bara för jag är gravid. Måste ju få röra på mig lite, dock är det ju sjukt bra väder ut och det känns verkligen som om sommaren är påväg nu. Inte långt kvar nu innan sommarlov och innan min älskade son kommer :).

Vad händer annars idag?

Själv så går jag in i vecka 32, fatta 32 veckor har gått! Sista veckan i åttonde månaden, så nästa ondag är jag nionde månaden gravid! Helt sjukt, och så himla skönt! Jag har verkligen längtat efter det hära, känns så skönt att snart slipper jag springa runt som en valross och istället ha min son i min famn, tummen upp för det :). Dessutom känner jag ett härligt sug efter att få banta bort alla extra kilon och några kilon där till, si sådär 30 kg ska bort ifrån min kropp efter graviditeten, ska bli pinn smal och sexig =). Nu kanske ni funderar på hur mycket jag väger om jag kan gå ner 30 kg utan att se ut som ett skelett ;). Men det är så att jag vägde ganska mycket innan gravidteten och nu väger jag ännu mera, så jag kan faktiskt gå ner 30 kg utan problem :). Så när min son har kommit, så blir det hård bantning. Haha jag börjar då träna för beach 2012, det blir ju toppen :)

Men just nu har jag cravings efter en fet tallrik med en stor saftig köttbit med potatisgratäng, beaniesås och lite grönsaker till! Åh undrar om min mor dödar mig om jag fixar det till lunch ?! :O
Det kan hon väl ändå inte göra, jag är ju en sån underbar dotter och jag bär ju faktistk på hennes barnbarn, så jag borde få det :). Men jag ringer nog och frågar innan, haha annars så ska jag köpa hem banan och choklad sås så jag kan äta det istället, också något som jag verkligen är dö sugen på! :)
Nu ska jag ringa mamma och sen fixa mig en fet lunch, bloggar nog innan jag drar ikväll ;)

Puss & Kram

Mamma längtar efter dig!

Kommentarer
E säger:

Kan vi inte få se en ny magbild nu? :D

2011-05-12 | 15:45:41
Bloggadress: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback