Hemma

Nu är jag äntligen hemma, eller jag kom hem för ett tag sen :). Sitter här just och försöker klura ut min engelska uppsats, det är inte lätt alltså! Jag ska skriva en uppsats om gamlingar eller rättare en instruktion om hur man tar hand om en gamling, hur kom man på denna idé liksom!? Först måste jag ha 50 ord, en instruktion och sen ska jag även prata om det! Suck, hur svårt ska det vara!? Och inte har ni heller gjort er jobb och hjälpt mig?!
Ni svek mig, så nu är jag ärligt talat sårad, tyckte jag har varit snäll som försökt bättra mitt bloggande :). Som straff får ni inga magbilder idag, dessutom hinner ajg inte det! Måste fan plugga röven av mig och sen ska jag packa ner saker för min hemliga sak imorgon :). Åh så spännande, vad tror ni det är jag ska göra?! :)

Ja ni kan ju ta och klura på det, medans jag fortsätter med min uppsats, som ska vara klar på TORSDAG !!!
Puss och Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback