Hemligheten

Hej bloggen, äntligen är jag hemma! Skulle äntligen inte vara hemma nu, men eftersom jag och mamma hoppade över förlossnings kursen, kom vi hem mycket tidgare. Vilket inte skadar mig, det är ju super skönt :). Ska strax laga lite mat åt familjen och sen blir det att tvätta bort sminket och se måla om min naglar, efter det blir det läggdags eller mys med familjen.

Men först och främst ska jag avslöja vad jag har gjort idag, jag åkte in till stan idag med mamma :). Anledning va först för förlossnings kursen, men vi planerade om lite gran. Så jag gjorde en plåtning istället, super kul och bílderna blev jätte bra :). Så nu ska jag höra av mig till tjej som fixar design åt mig, eftersom jag har lite nya bilder nu :)

Några av bilderna från idag :)




Vad tycks? :)

Kommentarer
Zandra säger:

Jättejättefina bilder!!

2011-05-25 | 21:10:57
Bloggadress: http://bloggzandra.blogspot.com
Jennie säger:

Riktigt fina bilder!



(jisses vad jag kommenterar idag haha)

2011-05-26 | 12:31:56
Bloggadress: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback