Gravid? Ingen tvekan!

Jag har inte sett att det är ingen tvekan om att jag är gravid iaf, så jäkla sugen på massa mat hela tiden! Skulle kunna springa till en grill här hemma och käka först en stor kebabtallrik, sen en hambugare, efter största glassen som finns och efter det köpa chips och dip att vräka i mig med 4 liter coca cola ;). Oja det är ingen tvivel om att jag är gravid iaf, men jag vet också med mig själv att så fort jag ser allt det där, kommer jag inte vilja ha det :). Men det skulle vara gott ändå tror jag :). Just nu ligger mamma och kollar på tvn " Leila bakar" och hon bakar ju muffins med glasyr på!!! Åhhhh jag vill ha det också nu bara för det, shit vad det är jobbigt att vara gravid ibland..
Haha är så himla sugen på allt, att jag va tvungen att söka på bilder på google :). Men inte för att det gjorde saken bättre, är ju fortfarande suger sugen på allt! :). Måste prata med allvar med mamma om min cravings, de är enorma och jag måste bara ha de!! :)

Nä nu ska jag gå och dregla efter lite mat och flörta med någon snygging, haha önska mig lycka till nu :)


MUMS, hur gott ser inte det där ut ?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback