Godnatt

Efter ett långt inlägg så ska jag nu ta och proppa i mig lite tårta med mamma och kolla på tvn, efter så blir det sängen!! Är super trött efter idag och imorn är det skola :)
Så jag måste vara pigg imorn liksom, dock har jag ju bara två lektioner :). Så det blir en lugn dag imorn, eller nej! Jag kom just på att vi ska vandra runt i Uppsala och prata om gamla människor som har bott där! Nä usch och fy för det, men vi skulle fika på något fik efteråt med klassen :). Jag får väl trösta mig med det, efter skolan blir det väl att möta upp min älskling och hitta på något roligt :). Vi får se vad som händer, men nu blir mys med mamma och pappa framför tvn med tårta! :)

Godnatt för ikväll, Puss & Kram





Mitt schema för denna vecka, har hål timme imorn från 9.50 till 12.35, rätt så drygt. Men kanske hinner klart med min engelska uppsats om gamlingar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback